HADAPAN
ABOUT
PENA
NILAI IMAN
FIQH
RENUNGAN
NUKILKAN

Permulaan Bicara

Assalamuallaikum, salam sejahtera buat semua yang teringin untuk melayari. Bagi yang simpati untuk masuk silakan rumah terbuka, layan diri. Juga jangan lupa jika ada silap salah silalah komen. Sekian Wasalam.

Saturday, October 18, 2008

Blog

Sudah lama aku tidak menggilakan blog. Suasana menjadi suram akibat peperiksaan sudah pergi. Sekarang hampir tiba pula, kalau orang arab kata 'saya'ti imtihan'. Waktu untuk menggila segala-galanya.

Aku menjadi hairan kenapa sebegitu. Banyak perkara yang luar dari kebiasaan aku cergas untuk melakukannya. Peperiksaan, tekanannya cukup halus. Tidak dapat dirasai walaupun sejauh dua bulan. Tetapi apabila hampir, apa lagi seluruh badan menjadi tidak keruan. Macam-macam boleh buat.

Terutamanya soal blog ini. Terbina blog ini kerana di dalam pelukan peperiksaan. Banyak lagi perkara gila menjadi waktu ini. Perkara yang tidak pernah menjadi kebiasaan, sekarang seolah-olah telah lama berkecimpung di dalamnya.

Sekadar coretan keyboard yang tidak seberapa. Aku perlu mengejar kejayaan daripada kebanggaan. Selamat berjuang untuk semua. Ingat apa matlamat asalmu ke Bumi Anbia' ini.

0 Komen:

 


HarakahDaily

MyMKKK

AL-MuttaqinTV

Bernama


 

Terima Kasih Kerana Melayari Laman Ini